Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Как Да Увеличите Реализациите с SEO Копирайтинг на Марката ?

Как Да Увеличите Реализациите с SEO Копирайтинг на Марката ?

В тази статия ще получите представа защо съдържанието на марката е толкова важно и как да изберете правилното послание към правилната аудитория в точното време.

В тази статия ще получите представа защо съдържанието на марката е толкова важно и как да изберете правилното послание към правилната аудитория в точното време.  

Какво общо има брандирането?  

Като се имат предвид тенденциите, които наблюдавам, обичам да казвам, че „2018 беше годината на личното брандиране“. Въпреки, че създаването на бранд осведоменост в голям мащаб е важно, все повече клиенти искат да „поставят лице“ на бизнеса, с който искат да работят. Не е достатъчно само да привлечете трафик към сайта си или да споделяте много статии в социалните медии. Трябва да изградите връзка с вашата аудитория, която насърчава доверие и ви утвърдява като авторитет в нишата ви.  

Страхотният SEO текстов маркетинг включва много повече от просто писане за Google, дори за целевата ви аудитория. Това е прекрасен баланс между двете и за ефективно изпълнение обикновено трябва да мислите извън рамките.  

За да го обясня, SEO текстовото писане е начин на писане, който е едновременно SEO-приятелски говори с аудиторията ви по начин, който ги привлича и конвертира. Това не е просто начин да вмъкнете ключови думи и да си тръгнете.  

Всъщност, хората често ми задават въпроси относно плътността на ключовите думи, когато става въпрос за моето писане, а всъщност този показател почти никога не ми влиза в ума.  

Ако наистина споделяте висококачествено, точно и информативно съдържание, което отговаря на въпрос, който може да има вашата целева аудитория, вече сте на път да бъдете SEO-приятелски. След това е достатъчно да направите изследване, за да потвърдите, че тези термини имат трафика и конкурентността, които търсите.  

Както споменах по-горе, съобщението за бранда е важна част от SEO текстовото писане – често пренебрегвана от писателите и SEO специалистите. Това играе важна роля за това как пишете, на кого пишете, какво искате те да направят и още много други аспекти.  

Така че, как използвате съобщението за вашия бранд, за да пишете SEO съдържание?  

Намиране на вашето бранд послание  

Макар ,че много собственици на бизнес пропускат тази стъпка, създаването на съобщение за бранда е важна част от изграждането на бизнес. Може би са разгледали пазара, съсредоточили са се върху целевата си аудитория и знаят какво предлагат, но не са събрали всичко това в едно цялостно и съгласувано послание.  

Резултатът обикновено е плосък текст на уебсайт и маркетингови материали. Често се използват общи жаргони и това не улавя същността на бизнеса.  

Какъв е резултатът? Дори ако потенциални клиенти достигнат до сайта им, те няма да имат ясна представа за какво става въпрос и как услугите им могат да им помогнат. Ако не видят връзката, те няма да се превърнат в клиенти.  

За да намери съобщението на бранда, бизнесът трябва да си зададе няколко основни въпроса. По-долу ще намерите въпроси, които ще помогнат да започнете да мислите как да откриете правилното съобщение за вашата аудитория.  

1.Какво ви прави уникални по отношение на вашата услуга или продукт?  

 Първо, трябва да определите какво ви отличава от конкуренцията. Дори и да предлагате подобни услуги/продукти, вероятно има поне едно нещо, което ви прави различни.  

Например, когато става въпрос за SEO, може да бъде нещо като "не правете компромиси" или ,че продуктите ви са "местно източвани и органично отглеждани". Каквото и да е, важно е да знаете какво точно ви прави уникални, тъй като това ще ви помогне да привлечете аудиторията, повлияна от вашето уникално предложение.  

2.Каква стойност предоставяте на вашите клиенти?   

Помислете не само за повърхностната стойност (като пари или продукти), а се задълбочете в истинската стойност, която вашият бизнес предлага.  

Пример: леснотата на осигуряване на външни услуги за дигитален маркетинг или удобството на работа с надеждна SEO агенция. Може би тези предложения сами по себе си могат да бъдат слоган.  

Често ще видите, че вашите клиенти не търсят само повече пари, а нещо повече. Вашите конкуренти може да предлагат "повече продажби", но как можете да направите предложението си още по-привлекателно?  

3.Кой е вашият идеален клиент?   

Когато питам клиентите си този въпрос, обичайният отговор е "малки бизнеси", "експерти по дигитален маркетинг" или дори "креативни предприемачи". За да създадете послание за вашия бранд, което да достигне до вашия идеален клиент, трябва да създадете по-пълна картина на тази личност:  

·Какви малки бизнеси представляват тези хора?   

·Какви проблеми имат? Какви са техните интереси?  

 ·Как изглеждат те?  

Колкото повече знаете за тях, толкова по-лесно ще разберете какво искат и как да ги достигнете. Това са важни информация за вашето SEO съдържание.  

4. Когато става въпрос за вашия уебсайт, каква е основната му цел?  

Когато става въпрос за вашия уебсайт, каква е основната ви цел?  

Обикновено целта на уебсайта ви е да генерира конверсии. Но това все пак не е достатъчно конкретно. Трябва да имате план за това как искате потребителите да взаимодействат с вашия уебсайт.  

·Искате ли те да посетят блога ви и да научат повече по конкретна тема?  

ꞏИскате ли те да купят продукт от страницата за продажби?  

ꞏИскате ли те да попълнят форма за безплатна консултация с вас?  

Всички тези действия са различни, така че всяко от тях изисква различно послание. Важно е да разберете какви действия искате потребителите да предприемат и да адаптирате съобщението си така, че да помогнете за генерирането на конверсии през уебсайта.  

5. Какви проблеми решават вашите услуги/продукти за вашите клиенти?  

Подобно на въпрос 2, този въпрос помага да разгледате по-дълбоко какво точно правите за вашите клиенти и какви проблеми решавате.  

Ако бизнесът ви продава компютри, проблемът не е: „Клиентът ми имаше нужда от лаптоп и сега има такъв.“  

По-добър отговор би бил: „Клиентът ми не можеше да работи от вкъщи без лаптоп. С предоставянето на подходящ компютър на добра цена, му помогнах да бъде по-продуктивен и да изпълнява работата си лесно.“  

Това е по-конкретно решение на проблема и показва как вие не просто продавате лаптопи, а помагате на клиента да реши по-голям проблем — да работи ефективно от вкъщи.  

Също така, може да искате да направите списък с най-често задаваните въпроси или проблеми на вашите потенциални и настоящи клиенти.  

Как можете да улесните техния бизнес и живот? Тези въпроси могат да предложат възможности за съдържание на вашия уебсайт.  

Примерни въпроси могат да бъдат:  

„Как мога да бъда по-продуктивен при работа от вкъщи?“  

„Как мога да постигна по-добро онлайн присъствие?“  

„Как да разбера дали инвестицията в SEO услуги ще ми се отплати?“  

Отговорите на тези въпроси могат да бъдат използвани за създаване на съдържание за вашия сайт, което да отговори на нуждите и въпросите на клиентите и да подобри ефективността на вашия маркетинг.  

6. Какъв е най-подходящият стил / тон за вашата целева аудитория?  

Много собственици на бизнеси се привлекат от маркетинговия жаргон, който виждат онлайн, и го прилагат към своите уебсайтове. Това може да е валидно за някои бизнеси, но не и за всички. Копието на уебсайта ви трябва да бъде по-малко за това, което ви привлича, и повече за това, което привлича вашата целева аудитория.  

Ако сте отговорили на въпрос 3 напълно, вероятно вече имате ясна представа за това. Трябва да знаете кой тон и стил е най-подходящ за тяхната личност и за това, което те търсят.  

Тествайте, тествайте и пак тествайте!  

Отличен компонент за написване на SEO съдържание е тестването на различни версии и стилове на текстовете.  

Има много начини да го направите, но може би най-известният и лесен начин е A/B тестът. С A/B теста тествате две (или повече) версии на съдържанието, за да видите коя има по-добро представяне.  

Например, може да имате две почти еднакви публикации, но да тествате ефективността на две различни заглавия. След това ще разпределите и двете публикации и ще видите коя има по-добро представяне (като гледате трафик, конверсии, кликвания и т.н.). Резултатите от този тест ще ви покажат какви заглавия резонират с вашата аудитория.  

Можете да променяте почти всичко. Най-често срещаните изменения включват:  

·Заглавие на страницата.  

·Заглавие на статията.  

·Дължина на съдържанието.  

·Дизайн на съдържанието.  

·Структура на съдържанието.  

Препоръчвам ви да направите само една или две промени, за да можете да установите кой елемент е решаващ за това дали вашето съдържание ще има по-добро или по-лошо представяне.  

Ако нямате време за A/B тестване преди публикуване на съдържанието, винаги можете да правите постепенни корекции с времето и да наблюдавате метриките за представянето.  

Например, ако страницата не показва добри резултати (относно трафика или социалните мрежи) и промените заглавието, а метриките се подобряват, може да се счита, че промяната в вариацията е причината за това.Няма проблем да тествате различни типове копия, за да видите кое работи най-добре за вашата аудитория. Всъщност, силно препоръчвам това! Като допълнителна стъпка, можете да създадете анкета за потенциални или предишни клиенти, за да оцените възприемането и ефективността на съдържанието.  

Ако можете да отговорите на тези въпроси подробно, вие сте на път да създадете последователно послание за марката си. SEO писането за марката всъщност се състои в това да включите тези различни компоненти в текста си, така че да се фокусирате върху идеалните клиенти и техните желания/нужди. Ако успеете, те ще видят стойността на това, което предлагате, и вероятността за покупка ще бъде по-висока.  

Оптимизиране на вашите целеви страници  

Подобно на началната страница, целевите страници и страниците за услуги могат да бъдат първото нещо, с което потребителите се сблъскват, когато влязат на вашия сайт.  

Поради това тези страници трябва да бъдат оптимизирани както за конверсии, така и за SEO. Тоест, те не трябва да бъдат оставени за последно, а трябва да изпълняват също толкова важна роля, колкото и останалите страници на вашия сайт.  

Разликата в тези страници е, че вместо да обхващате редица предимства, както правите на началната страница, тук трябва да се фокусирате върху един конкретен въпрос или болкова точка.  

Трябва да уточните рано какъв проблем се опитвате да решите за вашите клиенти/потребители, каква информация могат да намерят на тази страница и какви действия трябва да предприемат, за да се свържат с вас или да получат допълнителна информация.  

Ефективен H1 етикет е първата стъпка в този процес. Подобно на примерите за началната страница, и тук този етикет трябва да съдържа фокусираната ключова дума за страницата и да бъде пряко свързан с това, което потребителите търсят.  

Набележете страницата така, че да насърчите потребителите да четат и да търсят повече информация. Стена от текст с малко или никакво оформление ще накара потребителите да се отегчат или, още по-лошо, да се върнат отново на страницата.  

Вашите H2 и H3 етикети ще бъдат вашите най-добри помощници, като ще могат да насочват потребителите по този път чрез вдъхновяващи въпроси, обяснителни заглавия и други. Те също така предоставят възможности за използване на допълнителни ключови думи.  

Накрая, както при началната страница, ще искате да включите CTA (призиви за действие) навсякъде из страницата и в нейния край. Така ще можете да „хванете“ потребителите, когато решат да се свържат с вас в края на страницата.  

Целевите и страниците за услуги трябва да бъдат добре организирани и внимателно написани. Те не са място за запълване с ключови думи или излишно агресивни продажбени текстове. Основната ви цел тук трябва да бъде да се справите с много реална борба или притеснение на вашите аудитории и след това да покажете какъв е уникалният и ефективен начин за решаване на този проблем.  

Публикации в блога  

Много SEO специалисти и собственици на бизнеси правят грешката да използват публикациите в блоговете като съдържание за запълване. Ако ще харчите време или пари за съдържание, трябва да имате усещането, че то по някакъв начин работи за вас. Това може да бъде чрез генериране на органичен трафик, насърчаване на повишаване на съдържанието или осигуряване на стойност за вашата аудитория.  

Аз съм привърженик на по-дълго, информативно съдържание вместо кратки блог публикации. Съобщението на вашия бранд е много важно тук. Ако вашите публикации в блога не съвпадат с останалото съдържание на сайта ви, потребителите ще се чувстват объркани и дори неудобно. Ако съдържанието на блога е изолирано, ще бъде трудно за аудиторията ви да се довери на знанията ви и да повярва, че вие сте най-подходящите за тях.  

Слушайте вашата аудитория и създавайте съдържание, което отговаря на техните въпроси и решава техните притеснения. Дори ако не сте експерт по SEO, можете да се отпуснете, като знаете, че това е съдържанието, което вашата аудитория иска да чете.  

Ако са направени добре, публикациите в блога могат да се продават сами. Ако осигурите достатъчна стойност, аудиторията ви ще бъде насърчена да научи повече, да се включи свободно и да се запише за вашия бюлетин.  

Няколко съвета за оптимизиране на публикациите в блога:  

·Използвайте H2 и H3 етикети, за да разделите съдържанието на добре организирани части, които водят читателя през текста.  

·Използвайте наклонен и удебелен шрифт, снимки, видеа, GIF файлове и други за да задържите интереса на аудиторията.  

·Добавяйте вътрешни линкове, които насочват към други публикации и страници на сайта ви, за да водите читателите към различни ресурси.  

·Направете публикациите в блога си интересни, лесни за четене и без излишни думи.  

·Останете верни на вашия бранд и използвайте терминология, която вашата аудитория може да асоциира и разбере.  

Общо казано, публикациите в блога ви са още една възможност да се свържете с вашата аудитория, така че не ги пропилявайте! Като добавяте съобщения на бранда си в публикациите, можете да адресирате реалните притеснения на вашата аудитория и да изградите доверие, като предлагате повече стойност.  

Добавете текущата си SEO стратегия и така съдържанието ви ще бъде по-подходящо както за търсачките, така и за вашите потенциални клиенти.  

Посланията на вашата марка са важни  

SEO съдържанието е често пренебрегван аспект, но комуникацията на марковото послание чрез уеб текста е важна за осигуряване на конверсии.  

Вашата начална страница, целевите страници и дори блог публикациите са възможности да бъдете свързани с вашата целева аудитория и да предадете какво всъщност представлява вашият бизнес. Те ще разберат какво представлява вашият бизнес, какво предлага и защо можете да бъдете най-подходящи за тях.  

Ако уеб страниците ви генерират органичен трафик, но не водят до конверсии, може би все още не сте намерили правилното послание за вашата аудитория. Прегледайте го, добавете го в съдържанието си и се възхищавайте на резултатите.  

 

 

 

 

 

Kent Ajans LTD
Author

Kent Ajans LTD

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape