Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Идентифициране на Слабо Съдържание

Идентифициране на Слабо Съдържание

Идентифициране на тънко съдържание

Търсачките обхождат уебсайта, като постоянно намират и индексират ново съдържание. Уеб администраторите непрекъснато се опитват да създават ново съдържание, за да надскочат своите конкуренти, да дадат на търсачките повече причини да преразгледат уебсайтовете им и да запазят ангажираността на своите потребители.

Какво е тънко съдържание?

Можем да определим слабото съдържание като съдържание, което има малка или никаква добавена стойност за потребителя. Дублираното съдържание, автоматично генерираното съдържание и някои въртящи се съдържание са примери за слаби типове съдържание. Дори ако не е създадено като един от горните типове съдържание, съдържание, което не отговаря на заявката на потребителя, също се счита за слабо съдържание. Поддържането на дълго съдържание и поддържането на броя на думите дълго не означава, че съдържанието е качествено. С актуализациите на Panda и Hummengbird Google започна да измерва повече качеството на съдържанието.

Какви са вредите от слабото съдържание за уебсайт?

Google може да ви санкционира, ако открие лошо съдържание на ниво спам на уебсайта ви. Едно от тези наказания е наказанието за деиндексиране. Ще видите, че има проблем с вашите индекси и трафик, когато ви бъде изпратено съобщение чрез Search Console. Освен това може да срещнете проблеми, ако Google, който харчи бюджет за обхождане на слабо съдържание, не обхожда вашето качествено съдържание. Следователно можете да обедините вашето слабо съдържание или да го премахнете от индекса.

Ситуации, които ще причинят слабо съдържание

Особено в сайтовете за електронна търговия филтрите се използват за стесняване на резултатите и се отварят на различни URL адреси. Тази ситуация изразходва бюджета за обхождане и също води до лошо производство на съдържание. Можете да разрешите тази ситуация с каноничния етикет.

Страниците с резултати от търсенето в рамките на сайта може да създадат уебсайтове със слабо съдържание. Решение може да бъде да се асоциират и извлекат страници, които са подходящи за заявката за търсене, или да се скрият резултатите от търсенето в индекса.

Както www, така и не-www адресите са отворени за индексиране в Google, което създава слабо съдържание поради дублирано съдържание. Можем да разрешим този проблем, като направим пренасочване 301.

Отворените HTTP и HTTPS страници позволяват оскъдно съдържание поради дублирано съдържание. Проблемът може да бъде решен чрез пренасочване 301.

Ако не уведомите Google, че мобилните и AMP страниците са отделни, като посочите canonical на уебсайтове, където използвате AMP, може да попаднете в слабо съдържание поради дублирано съдържание.

Защо слабото съдържание е лошо за SEO

Това намалява общото качество на уебсайта

Като за начало, когато Google оценява качеството на една уеб страница, едно от нещата, които взема под внимание, е колко качествени страници от същия уебсайт са включени в индекса. Следователно наличието на уебсайт с много страници с тънко съдържание намалява класирането на страницата ви и намалява доверието на Google във вас.

Съдържанието е цар

Второ, за да се класирате високо в Google, трябва да имате страхотно съдържание, което отговаря на намерението за търсене. Всичко по-малко от това няма да ви доближи до първата страница на Google, без значение какви трикове опитвате да заблудите техните алгоритми.

Kent Ajans LTD
Author

Kent Ajans LTD

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape