
Какво е качествен рейтинг?
Какво представлява качественият рейтинг на Google Adwords?
качествен рейтинг на Google Adwords; Това е прогноза, базирана на вашата рекламна кампания, избраните от вас ключови думи и качеството на вашата целева страница. Оценките за качество се определят по скала от 1 до 10. Има два параметъра, които имат пряко влияние върху класирането на рекламата. Те са известни като цена на клик и качествен рейтинг. Формулираната форма на това от Google е; „Рекламен ранг = Максимална CPC x Качествен рейтинг“. Колкото по-висок е качественият рейтинг на вашата реклама, толкова по-ниска е сумата, която ще плащате за клик. За да обясним това, качествената реклама за Google е евтина реклама за вас. Висококачествените реклами позволяват по-ниски рекламни разходи и по-добри рекламни позиции.
Ако искате да сте в горната част на страниците с резултати от търсенето в Google, трябва или да се насочите към органични резултати, като извършвате SEO работа, или да изберете Google Adwords и да сте на платени позиции. Въпреки това, използването на Google Adwords реклами и наличието на висок бюджет за реклама не е достатъчно, за да сте в горната част на страниците с резултати.
Най-важната мисия на Google е да предостави на интернет потребителите най-точното и висококачествено съдържание по темата, която търсят. Така той класира рекламите по една и съща ключова дума не само според техния бюджет, но и според някои критерии за качество.
Съществува обратна връзка между тези два метода, които пряко влияят върху класирането на рекламата. Колкото по-висок е качественият рейтинг на вашите реклами, толкова по-ниска е сумата, която плащате на клик. Така че качествената реклама за Google е евтина реклама за вас.
Какви са ползите от наличието на висок качествен рейтинг
- Ключовите думи с висок рейтинг за качество се възнаграждават с по-ниска цена на клик от ключовите думи с по-нисък рейтинг.
- Ако качественият ви рейтинг е твърде нисък, рекламните ви импресии може да намалеят. Така че може да не сте в състояние да показвате реклами за всяка заявка за търсене.
- Високият качествен резултат е важен фактор за рекламодателите, които се стремят към по-високи позиции. Можете да получите по-високи рекламни позиции на по-ниски разходи.
