Софтуерът за управление на качеството е софтуер, който управлява политиките за качество на бизнеса, процедурите, одитите, документацията и процесите на непрекъснато подобряване в цифрова среда. Накратко: Тя ви позволява да управлявате стандартите за качество автоматично, проследимо и устойчиво.

Кент Ажанс
Софтуер за Управление на Качеството
- Централно управление на процеси Можете да следвате всички процеси по качеството от един екран (документ, одит, несъответствие и др.).
- Лесно документиране Той поддържа документите актуални и осигурява лесен достъп с контрол на версиите.
- Опростява подготовката за одит ISO, IATF, GMP и др. Данните, необходими за стандартите за качество, са готови в системата.
- Намалява грешките и рисковете Процесите на управление на несъответствия и коригиращи/превантивни действия (CAPA) стават проследими.
- Поддържа непрекъснато подобрение Това прави развитието видимо с показатели за ефективност, анализ и отчитане.
- Интеграция с други системи Той ускорява потока от данни, като работи интегрирано с ERP, CRM и производствен софтуер.
- Устойчивост и съответствие Улеснява спазването на законовите разпоредби и вътрешни/външни стандарти за качество.

Кой трябва да използва софтуер за управление на качеството?
- Производствени мощности – Компании, които искат да управляват изискванията на системата за управление на качеството и околната среда като ISO 9001, IATF 16949, ISO 14001 в цифрова среда.
- Здравни институции и болници – Да систематизира безопасността на пациентите, проследимостта на процесите и процесите на вътрешен одит.
- Производители на храни – Фирми, които искат да отговарят на стандарти като HACCP, ISO 22000, BRC.
- Фирми за строителство и проекти – Да се дигитализират мониторинга и инспекциите на качеството в строителните обекти и проектните процеси.
- Предприятия в сектора на услугите – Компании от всякакъв размер, които искат да измерват качеството на процесите, да наблюдават удовлетвореността на клиентите и да правят непрекъснати подобрения.
- Технологични и софтуерни компании – Да централизира наблюдението на процесите, документирането и управлението на съответствието.
- Фирми за логистика и складиране – За стандартизиране на процесите и управление на жалби на клиенти.