
Съвети за AdWords
Съвети за Adwords Според мнозинството Google е най-популярната търсачка и предоставя множество предимства за всички тези фирми, а един от нейните продукти е Google AdWords. Това дава на бизнеса лесен начин да достигне до потенциални клиенти – увеличаване на трафика на уебсайта, трафика към вашия магазин и в крайна сметка увеличаване на печалбите.
Кампаниите в AdWords за малки фирми може да изглеждат доста елементарни, но инвестирането в AdWords може да бъде солиден начин да рекламирате своя продукт или услуга и в крайна сметка да получите повече реализации и приходи.
Комбинирайте началната си страница с реклами Ако някога сте се опитвали да проведете рекламна кампания на Google, трябва да знаете, че Google обмисля да разгледа вашата целева страница и го обмисля. Ако вашата целева страница осигурява подходяща ангажираност и лесна навигация, Google може да постави рекламата ви в горната част на първата страница на Google или при подходящи търсения.
Като се има предвид, че хората днес искат последователност във всички свои изживявания при търсене, лесно е да се разбере, че връзките между ключови думи и реклами трябва да са без грешки. Тези връзки ще подобрят уместността на вашите реклами и ще увеличат качествения ви рейтинг.
Търсенията от мобилни устройства са – естествено – различни от търсенията от настолни или преносими компютри. Нагласата на потребителите, които се обаждат от телефоните си, е доста различна. Тези потребители са в движение – по-малко търпеливи – по-ориентирани към задачи и може да са по-близо до края на пътя за покупка. Вземете под внимание процента на реализация и цената на кликване, особено за мобилни и настолни търгове. Определете комбинациите от ключови думи, които трябва да се използват.
Идентифициране на отрицателни ключови думи, които трябва да се използват Отрицателни ключови думи; Това е вид ключова дума, която показва кои ключови думи не са подходящи за вашия продукт или услуга. Това са ключови думи, които са точно противоположни на вашите ключови думи. Това може да повиши честотата ви на кликване, като не показва рекламите ви при търсения по ключови думи, които не съответстват на намерението на вашите клиенти. Например: Ако имате сайт, който продава само дамски продукти, можете да използвате думите мъже - деца - бебета като отрицателни думи, за да сте сигурни, че получават само квалифициран трафик. Вашата реклама няма да се появи при търсене с такива думи. Отрицателните ключови думи са по-усъвършенстван начин да кажете на Google какво не е вашият продукт или услуга и да се насочите към правилния пазар.
Правилни ключови думи Използване на правилните типове съвпадения на думи. Ключовите думи са един от най-важните елементи на вашите реклами. Когато човек въведе заявка за търсене в Google, AdWords може да покаже реклама въз основа на това колко уместна е търсената дума според системата за търгове. . Google обича ключови думи и ключови фрази, които са изключително подходящи за – вашия бизнес – вашата рекламна кампания – вашето рекламно копие и целевата страница на вашата кампания.
Вижте и мислете като вашия клиент Когато сте във фазата на планиране на ключови думи, опитайте се да мислите като вашите клиенти. Задайте си следния въпрос: Какво може да търси потенциалният ми клиент, ако търси продукта или услугата, която продавам? Колкото по-добре съответствате на техните търсения, толкова по-добри резултати ще постигнат вашите рекламни кампании.
