
Създаване на качествени препратки за SEO
Защо препратките са важни за SEO?
Съдържанието е само един от начините, по които Google разглежда какво представлява вашият уебсайт и неговия авторитет по темата. Уебсайтовете, които имат обратни връзки от други сайтове, често се възприемат като по-качествени и по-важни авторитети от уебсайтовете, които ги нямат. Това е една от основните причини, поради които се нуждаете от силно изграждане на връзки, за да повишите класирането на уебсайта си. Всяка обратна връзка се добавя към Google профила на добавения уебсайт. Профилът разглежда страницата, към която препраща връзката, текста на връзката и класирането на сайта, принадлежащ на връзката. Линк профилът на сайта е един от най-важните елементи, който повишава класирането на сайта.
Стратегии за създаване на качествени обратни връзки
Намерете голям обем и популярно съдържание:
Първото нещо, от което се нуждаете за естествена обратна връзка, е голям обем и популярно съдържание. С други думи, създаването на съдържание по тема, която никой не търси, незабавно ще ви постави в горната част на резултатите от търсенето. Важното е да стигнеш върха в най-търсената тема.
Например, да кажем, че ключовата дума, която искате да се появи на първата страница на Google, е „какво е мрежов маркетинг“. Когато проверим месечния обем на търсене на тази дума от инструмента за планиране на ключови думи на Google, ще стигнете до резултата.
Получаване на връзки от конкуренти
След това има методът за получаване на обратни връзки от конкурентни статии, който е едно от най-ефективните и важни решения за обратни връзки.
Получаването на обратна връзка от статия на конкурент е един от най-трудните методи за получаване на обратна връзка, но ако искате да изпреварите статията на конкурент и да премахнете тази статия, един от най-ефективните начини да направите това е да накарате статията на конкурента да ви даде обратна връзка.
Оригинални изследвания
Научните статии, ако са направени правилно, могат да доведат до висококачествени връзки, надхвърлящи стойността, която добавят към вашата индустрия. Идеята е да се провеждат проучвания чрез анкети или други средства за събиране на данни, които отговарят на въпроси от индустрията или ви помагат да разберете по-добре въпросите, към които вашата целева аудитория е любопитна. След като имате достатъчно интересни изследователски данни, можете да напишете съдържание и да го публикувате на уебсайта си.
Не позволявайте на медиите да ви следят
Новинарските сайтове винаги се интересуват от истории. Ако успеете да се свържете с журналисти във вашата индустрия и да намерите заинтересовани лица, можете да постигнете голям успех с препратките, които ще намерите на такива сайтове.
Уловете разнообразието от ключови думи
Една от най-честите грешки и причини за наказания е винаги получаването на препратки от една и съща ключова дума.
Докато получавате обратни връзки, не забравяйте да получите обратни връзки от други странични ключови думи заедно с основната ключова дума.
