Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Какви са факторите, които влияят на търсачките?

Какви са факторите, които влияят на търсачките?

Много хора се чудят как големите търсачки определят кои уебсайтове са най-добри за търсения с ключови думи. Това е нещо, което често изненадва новаците в онлайн маркетинга.

Много хора се чудят как големите търсачки определят кои уебсайтове са най-добри за търсения с ключови думи. Това е нещо, което често изненадва новаците в онлайн маркетинга.  

Има фактори, които влияят на търсачките. Въз основа на тези фактори се определя как уебсайтовете  се класифицират в търсачките.  

Много хора се чудят как големите търсачки класират уебсайтовете, за да определят кои от тях са най-добри за определени ключови думи. Това е нещо, което често изненадва иновациите в онлайн маркетинга. Отговорът на въпроса как да се увеличи класирането на уебсайт чрез методи за оптимизация за търсачки (SEO) не е винаги напълно ясен, но съществуват много фактори, които значително влияят на класирането на уебсайтовете. Сред най-важните фактори за подобряване на SEO и влиянието върху класирането на уебсайтовете в големите търсачки са съдържанието на уебсайта, неговият дизайн  и популярността на връзките. Търсачките също така търсят ключови фактори за стабилността и оптимизацията на сайта, които влияят на резултатите от търсенето и съответствието с търсените ключови думи.  

Съдържание на уебсайта  

Изразът "Съдържанието е цар" никога не може да бъде подценяван. Съдържанието на уебсайта е несъмнено фактор, който определя класирането на уебсайта в търсачките. Всъщност, търсачките постоянно разработват нови и различни технологии с цел да награждават качественото съдържание в мрежата. Колкото по-високо е качеството на съдържанието на уебсайта, толкова по-високо ще бъде класирането му в търсачките. От своя страна, високото класиране на уебсайта е сигурен индикатор, че сайтът е релевантен за определени ключови думи.  

В съдържанието на уебсайта, при оценката на релевантността на уебсайтовете за ключови думи от търсачките, се вземат под внимание думи ,като заглавията на страниците, заглавията на страниците, форматираните текстове и линковете на уебсайта, URL адресите на уебсайтовете и съдържанието на страницата на уебсайта. Тези видове съдържание помагат на търсачките да създадат уебсайтове, които заслужават високо класиране за ключови думи. Затова, за да бъде уебсайт с високо класиране в резултатите от търсачките чрез оптимизация на търсачки, е изключително важно съдържанието на уебсайта да поддържа добро равновесие в тези аспекти, тъй като те значително влияят на класирането на уебсайтовете в различни пропорции.  

Повече информация за съдържанието на уебсайта  

 

Правилният баланс на ключови думи на страницата на уебсайта обикновено трябва да бъде между 4% и 5% от съдържанието на уебсайта. Това помага да се увеличи вероятността на уебсайта да се класира възможно най-високо за ключови думи в търсачките. В допълнение, ако ключовата дума се добави в URL адреса на уебсайта, заглавието на страницата и заглавието на уебсайта, това увеличава шансовете на уебсайта за подходящо класиране от търсачките. За разлика от по-старите технологии, при които търсачките гледаха само на етикетите, показващи описание на уеб страница, днешната технология на търсачките на големите търсачки поставя акцент върху по-задълбочено разглеждане на съдържанието на уебсайта за ключови думи.  

Поради това, уникалността на съдържанието на уебсайта е изключително важна за създаването и поддържането на подходящо класиране на уебсайта за ключови думи в търсачките. Въпреки че не винаги е необходимо, смелото използване на ключови думи понякога може да помогне за увеличаване на шансовете на уебсайта да се класира високо в резултатите на търсачките. Това показва, че уебсайтът е добре поддържан и убедително демонстрира своята релевантност за ключови търсения.  

Видеоклипове на уебсайта и класиране в SERP  

Една от причините видеоклиповете да са привилегировано съдържание в днешно време е, че те са много добри в предоставянето на големи количества информация по кратък и сбит начин. Знаем, че една картина струва хиляда думи, а според тази логика, в едноминутно видео с около 600 милиона текста можем да предадем около 1,8 милиона думи.  

От гледна точка на SEO оптимизацията това е много важно. Колкото по-дълго е времето за престой на вашия посетител или сесията, толкова по-голям е шансът ви да покажете стойността на видеото си и надеждността на уеб страницата, на която се намира, на търсачките като Google, което в резултат води до по-висок ранк на страницата.  

Освен да предоставите текстова информация за видеото на Google, то трябва да има и привлекателен миниатюрен образ.  

Дизайн на уебсайта  

Дизайнът на уебсайта не трябва само да осигурява подходящо съдържание, но и да прави съдържанието лесно за четене. Това е основната причина, поради която дизайнът на уебсайта трябва да бъде добре организирана за оптимизация за търсачки (SEO). С други думи, дизайнът  на уебсайта трябва да има добре форматиран код, който улеснява търсачките да прочетат съдържанието на сайта. Лошо написаният код може да накара търсачките да пропуснат част от съдържанието на уебсайта, което води до лошо класиране в търсачките.  

Затова уебсайтовете трябва да се откажат от старите системи за управление на съдържание и да използват по-нови, по-напреднали системи за кодиране, които използват технологии за пренаписване на URL адреси. Новите технологии за управление на съдържание правят съдържанието на уебсайта лесно четимо за големите търсачки. Това прави уебсайта по-видим за търсачките. Освен това, ако уебсайтът е лесен за четене от хора с увреждания, шансът му за високо класиране в големите търсачки значително се увеличава.  

Популярност на връзките на уебсайта  

"Не е нужно да се казва, че популярността на уебсайта е добър индикатор за това колко релевантен и свързан е той с ключови търсения. Уебсайт с висок трафик показва, че съдържа съответна информация по определени ключови думи. Поради това популярността на уебсайта се използва като критерий от търсачките за определяне на релевантността на уебсайта към ключови търсения. Google, по-специално, е пример за голяма търсачка, която използва този критерий за класиране на уебсайтове."  

Много търсачки използват линковете към уебсайта от други уебсайтове, за да определят популярността му. Когато уебсайт получи препратка или линк от друг уебсайт, търсачките го оценяват като "глас за доверие" за този уебсайт.  

Това се превръща в индикация, че насочената връзка е свързана с определено търсене на ключова дума. В резултат на това тези входящи препратки към уебсайта се използват до известна степен от търсачките, за да определят класирането на уебсайта.  

Тези фактори очевидно не са единствените, които определят класирането на уебсайта, но със сигурност са признати фактори, които влияят на класирането на уебсайта от търсачките. Затова, като се вземат предвид тези фактори, хората имат най-добрия шанс да оптимизират значително класирането на техните уебсайтове.  

 

 

 

   

 

Kent Ajans LTD
Author

Kent Ajans LTD

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape