Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Какви са факторите за успех на HTML код и търсачки?

Какви са факторите за успех на HTML код и търсачки?

Когато става въпрос за успех в SEO, ще чувате тази фраза отново и отново. Наистина, затова таблицата на факторите за успех в SEO започва с елементите на съдържанието, като първият елемент е свързан с качеството на съдържанието. Вземете съдържанието си правилно и сте поставили стабилна основа за подкрепа на всички останали SEO усилия.

Какви са факторите на съдържанието и търсачките?

Когато става въпрос за успех в SEO, ще чувате тази фраза отново и отново. Всъщност, затова таблицата на факторите за успех в SEO започва с елементите на съдържанието, като първият елемент е свързан с качеството на съдържанието. Правилното съдържание ще постави солидна основа за подкрепа на всички останали SEO усилия.

Cq: Качество на съдържанието

Произвеждате ли наистина качествено съдържание? Ако продавате нещо, излизате ли извън простите брошури, които могат да бъдат намерени на стотици други сайтове?

Давате ли на потребителите причина да прекарат повече от няколко секунди, четейки вашата страница?

Предлагате ли уникална, различна и полезна стойност, която посетителите няма да намерят другаде?

Тези въпроси са само част от тези, които трябва да си зададете, когато оценявате дали предоставяте качествено съдържание. Това е основният камък, върху който се основават почти всички други фактори, затова не е мястото за липса.

Cr: Проучване на съдържание / Проучване на ключови думи

След като създадете добро съдържание, може би най-важният SEO фактор е доброто проучване на ключови думи. Искате да създадете съдържание, като използвате реалните търсени термини, които хората използват, така че да можете ефективно да създадете съдържание, което „отговаря“ на тези търсения.

Например, страница за „Как да избегнем меланом“ може да използва технически жаргон, за да опише начини за предотвратяване на рак на кожата. Но ако потребителите търсят „съвети за предотвратяване на рак на кожата“ вместо това, търсачките може да пропуснат тази страница или да не я класират високо. Вашето съдържание трябва да бъде написано на правилния език (езика, който вашият клиент или потребител използва при търсене).

Cw: Използване на ключови думи / ключови думи в съдържанието

След като сте направили проучване на ключови думи (наистина го направихте, нали?), използвате ли всъщност тези думи в съдържанието си? Или ако сте създали качествено съдържание без проучване, може би е време да се върнете и да го редактирате.

Основното правило е, ако искате страниците ви да бъдат намерени за определени думи, трябва да ги използвате в текста.

Колко често? Повторете всяка дума поне пет пъти или за най-добри резултати целете ключова плътност от 2,45%.

Не, не, не, това беше шега! Няма конкретен брой. Въпреки че "плътността на ключовата дума" може да изглежда научно, дори ако достигнете „идеален“ процент, това със сигурност не гарантира нищо.

Просто използвайте здравия си разум. Помислете за думите, за които искате да бъде намерена страницата, или думите, които сте открили в проучването на ключови думи. След това ги използвайте естествено в съдържанието. Обикновено, когато правите втори или последващи споменавания, може да преминете към местоимения, но на мястото им можете да използвате оригиналните термини отново тук и там.

Cf: Свежест на съдържанието

Търсачките обичат новото съдържание. Когато говорим за „свежест“, обикновено имаме това предвид.

Не можете да актуализирате страниците си (или датите на публикуване) всеки ден, за да ги направите „нови“ и да увеличите вероятността да бъдат класирани. Не можете и да добавяте нови страници непрекъснато и да мислите, че това ще осигури увеличение на свежестта.

Въпреки това, Google има нещо, наречено „Query Deserved Freshness (QDF)“ (Заслужена свежест на заявката). Ако дадено търсене изведнъж стане много популярно в сравнение с обичайната си активност, Google ще приложи QDF към този термин и ще провери дали има ново съдържание по темата. Ако има, новото съдържание получава подкрепа в резултатите от търсенето.

Най-добрият начин да разберете това е с пример като термин като „ураган“. Ако няма активен ураган, резултатите от търсенето вероятно ще съдържат записи от правителствени и референтни сайтове. Но ако има активен ураган, резултатите ще се променят и може да отразяват новини, истории и информация свързана с активния ураган.

Ако имате правилното съдържание, когато QDF удари правилния термин, можете да се радвате на най-добри резултати дни или седмици наред. След това, не забравяйте, че след този период, страницата ви може да бъде изместена в резултатите от търсенето. Това не означава, че сте направили нещо неправилно, просто свежестта на съдържанието се износва.

Сайтовете могат да се възползват от увеличената свежест, като произвеждат съдържание, което отговаря на актуалните и релевантни теми в тяхната индустрия.

Cv: Вертикално търсене

Другите фактори в тази таблица обхващат успеха на съдържанието на уеб страницата в търсачките. Но освен тези списъци с уеб страници, обикновено се получават и "вертикални" резултати. Те идват от "вертикални" търсачки, които се фокусират върху конкретни теми като изображения, новини, локални резултати и видео. Ако имате съдържание в тези области, шансът ви да се появите в специализираните раздели на резултатите от търсенето е значително по-висок.

Не знаете какво е "вертикално търсене" или "хоризонтално търсене"? Нека използваме Google като пример. Стандартният търсач е проектиран да обединява общи търсения от широк обхват на теми, събирайки съдържание от интернет в отговор на различни запитвания. Това е хоризонтално търсене, тъй като фокусът обхваща разнообразие от теми.

Google също така управлява специализирани търсачки, които се фокусират върху изображения, новини или локално съдържание. Те се наричат вертикални търсачки, защото вместо да обхващат широк интерес, те се фокусират върху един сегмент, върху вертикална част от общия спектър на интереси.

Когато правите търсене в Google, ще получите резултати от уеб страници. Въпреки това, обикновено ще видите и специални раздели, които показват вертикални резултати, които се считат за релевантни.

Да имате съдържание, което показва добри резултати в вертикалното търсене, може да ви помогне да бъдете успешни, дори когато съдържанието на вашата уеб страница не е толкова успешно. Освен това, като се уверите, че имате съдържание, което отговаря на ключовите вертикални области за вас, можете да постигнете отлични резултати в търсачките.

Ca: Преки отговори

Търсачките се стремят да показват преки отговори в резултатите от търсенето. Въпроси като „Защо небето е синьо?“ или „Колко години е президентът?“ могат да бъдат отговорени, без да е необходимо да кликнете върху уеб страница.

Откъде търсачките вземат тези отговори? Понякога те ги лицензират от менюта или текстове на музикални песни. В други случаи, те ги вземат директно от уеб страници и предоставят връзка като кредит.

Има дискусии относно успеха на използването на съдържанието ви като директен отговор. В крайна сметка, ако някой получи нужния отговор, може би няма да кликне, така че какъв е успехът на това?

В момента смятаме, че сайтовете, които се използват като източници на преки отговори, са успешни по две основни причини. Първо, това е знак за доверие, тъй като сайтът може да помогне и за други видове запитвания. Второ, въпреки някои притеснения, има доказателства, че действително да бъдеш директен отговор може да доведе до трафик.

 

Споделете:
Кент Ажанс
Author

Кент Ажанс

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape