Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Какви са факторите за класиране в Google?

Какви са факторите за класиране в Google?

Какви са факторите за класиране в Google?


Днес технологичните разработки доминират живота ни. Един от най-важните технологични инструменти, които улесняват живота на хората, са компютрите. Интернет е огромна енциклопедия, където може да се намери достъп до всякакъв вид информация, а също така предоставя възможности за работа на много хора.

Фактори, свързани с имената на домейни

Възрастта на домейна не е много важен критерий за Google. Би било по-здравословно просто да закупите домейн името за дългосрочен план.

Предаване на ключови думи в домейна

Включването на ключови думи във вашето име на домейн заема много важно място в критериите за класиране в Google. Включването на ключовата дума в името на домейна все още има ефект върху търсачката Google. Той възприема домейна като ключова дума и дава малко по-голям приоритет на домейните с избраната ключова дума в класацията.

Включване на ключовата дума в началото на името на домейна

Можете да получите достъп до доказана информация по тази тема от moz. Възможно е да се получи тази информация в резултат на анализите, провеждани на всеки две години. Сигурно е, че ако ключовите думи се появяват в първия низ на домейна, те ще имат по-голямо влияние върху класирането.

История на домейна

Ако собственикът на даден сайт не е постоянен или често сменя собственика си, връзките, насочени към домейна, ще бъдат оценени отрицателно.

Санкциониран собственик на домейн: Ако Google смята, че дадено лице е спамър, ще наблюдава по-внимателно други сайтове, принадлежащи на това лице.

Използване на ключови думи в етикета за заглавие: Етикетът за заглавие е второто най-важно място за съдържание на уебсайт. Следователно, той изпраща силен SEO сигнал на страницата.

Мета тагът за описание трябва да включва ключовата дума: Точно както заглавието, в естествените произведения, вашата ключова дума неизбежно ще се появи в секцията за описание.

Също така е полезно да публикувате дълги статии на сайта си. Според статистиката, статиите с 2000-2500 думи изглежда имат предимство в Google.

Скоростта на връзката на вашия сайт също е много важна. Колкото по-бързо се свързва вашият сайт, толкова по-добри резултати ще получите.

Съдържанието на вашата статия трябва да бъде напълно оригинално. Неоригиналното съдържание се възприема от Google като дублирано.

За да може сайтът ви да бъде индексиран по-лесно и бързо, е необходима карта на сайта.

Наличието на политика за поверителност на вашия сайт се възприема от Google като индикация, че приемате бизнеса си сериозно.

Трябва да внимавате да се уверите, че сайтът ви е съвместим с мобилни устройства.

Обратните връзки, които получавате, трябва да се разпределят естествено.

Google обръща внимание на думите около обратната връзка. Ако думите около обратната връзка са смислени, това ще бъде полезно за вашия сайт.

Kent Ajans LTD
Author

Kent Ajans LTD

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape