Preloader

Контакти

Stambolovo, 6362 Хасково

Telefon

+359 882 848 667
+359 886 685 032

Какво е органично SEO?

Какво е органично SEO?

Органичната оптимизация за търсачки или традиционното SEO е процесът, чрез който компаниите се опитват да се появят в първите резултати от търсенето на търсачки като Google, за да насочат трафика към своите уебсайтове.

Органичната оптимизация за търсачки или традиционното SEO е процесът, чрез който компаниите се опитват да се появят в първите резултати от търсенето на търсачки като Google, за да насочат трафика към своите уебсайтове.  

Какво е органично SEO?  

Органичната оптимизация за търсачки или традиционното SEO е процесът, чрез който компаниите се опитват да се появят в първите резултати от търсенето на търсачки като Google, за да насочат трафика към своите уебсайтове.  

Това се постига чрез оптимизиране на структурата на уебсайта и създаване на съдържание, което отговаря на целите на потребителските търсения. Създаването на вътрешни връзки между отделните страници на уебсайта също улеснява Google да извършва търсене в сайта и да записва темите. От друга страна, на базата на външни връзки (така наречените беклинкове), които един уебсайт получава от други сайтове, Google определя каква власт или доверие притежава сайтът.  

Що се отнася до съдържанието, факторите за доверие и релевантност са решаващи не само за онлайн потребителското изживяване, но и за оптимизацията, като определящи фактори за класирането. Колкото по-добре Google разбира съдържанието на вашия уебсайт и колкото повече авторитет му придава, толкова по-голяма е вероятността да се появите в резултатите от търсенето и така да достигате до нови клиенти всеки ден.  

Важни фактори за класиране за органична оптимизация за търсачки  

Множество мерки като обогатяване на уебсайта ви с важни ключови думи, изграждане на обратни връзки и създаване на висококачествено и информативно съдържание могат да подобрят класирането на уебсайта в търсачката.  

Органичната оптимизация за търсачки може да се осъществи чрез:  

Идентичността на целевия клиент. ("Кому искам да достигна?")  

Разбиране на целите или нуждите на целевия клиент, на когото предлагате решение.  

Сравняване на нуждите на клиента с често търсени заявки. ("Кои ключови думи използва клиентът при търсене?")  

Създаване на високо релевантно съдържание за уебсайт за точно тези ключови думи.  

Вътрешни и външни връзки на уебсайта. (вижте по-горе)  

Поддръжка на "мета елементи" (включително заглавие на страницата, описание на страницата и заглавие на изображения) които влияят на това как сайтът ви се показва в търсачките.  

Предимства на органичната оптимизация за търсачки:  

Ранжиране за такива търсения, които насочват правилните нови клиенти към компанията  

Създава по-релевантен трафик за вашия уебсайт  

Установява вашата компания като лидер в индустрията  

По-евтино и обикновено по-ефективно от платените реклами в търсачките (например Google AdWords)  

Какво е оптимизация за локални търсачки?  

Локалното SEO е процесът, чрез който компаниите се опитват да оптимизират онлайн видимостта на всяко от своите локални локации. Особено за потребители, които търсят онлайн продукти и услуги в близост до тях.  

Резултатите от местното търсене предлагат подходящи фирмени местоположения на потребителите и се възпроизвеждат, когато заявките за търсене са подходящи на местно ниво, например „супермаркет отворен сега“, „ресторанти близо до мен“. Дори простите търсения на „кафене“ или „пощенски станции“ в Google показват три местни местоположения като директни резултати от търсенето  

Ако искате да постигнете успех с локалната оптимизация за търсачки, трябва да обърнете внимание на различни фактори за класиране, от клиентски отзиви на местоположение до работното му време. Например, ако потребител търси „Най-добрите хамбургери близо до мен“ или „Най-добрата механика в моя район“, оценките на клиентите на дадено местоположение са определящият фактор за класиране: резултатите от търсенето, които Google показва директно отразяват средната оценка на дадено местоположение. В допълнение, потребителят може да филтрира резултатите от търсенето по рейтинг.  

Важни фактори за класиране за оптимизиране на локални търсачки  

Всяко местоположение на фирма е подходящо за местното търсене чрез различни мерки. Създаването на атрибути, създаването на записи в директории, управлението на клиентските оценки и осигуряването на точността на цялата информация за местоположението са важни местни сигнали за класиране за търсачките.  

Оптимизацията за локални търсачки може да се осъществи чрез:  

Пълен и точен профил за всяко бизнес местоположение в Google My Business (GMB), Apple Maps и други свързани търсачки и картови услуги  

Създаване на връзки към вашия уебсайт (количеството и качеството на връзките са фактор)  

Съответствие и точност на записите в директории и платформи като Yelp, Facebook, Жълти Страници, Bing и Apple Maps  

Управление на клиентските отношения  

Предимства на оптимизацията за локални търсачки:  

Достигате до потребители, които търсят продуктите/услугите, които предлага вашата компания, и са готови да купят  

Оптималните препоръки насочват клиентите директно към вашите местоположения  

Местните търсения имат по-голяма склонност към покупки в сравнение с органичните търсения  

Създаване на местна онлайн видимост чрез карти и навигационни услуги, директории и записи в социални медии  

Създава доверие и сигурност чрез отзиви  

Как изглеждат органичните и местните резултати от търсенето?  

Тук можете да видите примерна страница с резултати от търсене в Google. Когато търсене в Google се разбира като "местно", местният 3-лен пакет с най-релевантните местоположения ще се появи над органичните резултати.  

В местния 3-лен пакет само първите три резултата или местоположения ще се виждат веднага. Ако вашата компания вече заема една от тези ценни позиции, добрите отзиви са много важни за увеличаване на доверието на клиентите в дългосрочен план и за подпомагане на потребителите в техните решения за покупка.  

Каква е разликата?  

Най-голямата разлика между локалната и органичната оптимизация за търсачки се крие в намерението за търсене на потребителя, до който компанията иска да достигне.  

Органични резултати от търсенето  

Търсачките показват уебсайтове, които предлагат най-подходящото и интересно съдържание за заявка за търсене; Това е процес, през който преминава търсачката, независимо дали дадена заявка е специфична за местоположение или не.  

Резултати от местно търсене  

Ако Google и други търсачки открият потребителска заявка като „местна“, те ще покажат подходящи места в търсения район или близо до потребителя, в допълнение към органичните резултати от търсенето. Подобно на резултатите от органичното търсене, търсачката приоритизира местоположенията с най-подходящата и точна информация за компанията за съответната заявка за търсене.  

Например Google отдавна е разбрал, че ако потребителят въведе "пица" в лентата за търсене, той или тя най-вероятно ще намери местна пицария наблизо или ще си поръча пица... Търсенето на "рецепти за пица" обаче връща съвсем различен резултат...  

Резултатите от локално търсене се показват само ако Google определи, че намерението за търсене на потребителя може да има локална връзка.  

Местно или органично SEO: Какво ви трябва?  

Ако вашата компания няма физически местоположения, където искате да увеличите видимостта й онлайн, отговорът е ясен: органичното търсене е важно за вас. В този случай има повече и преди всичко да оптимизирате уебсайта на вашата компания, за да получите точните посетители. Нито уебсайтът ви, нито потокът от посетители са предимно „местни“.  

За да достигнете до повече потребители като базирана на местоположение компания на различни устройства, трябва да интегрирате местна SEO стратегия в съществуващата си SEO стратегия. Цялостната стратегия за оптимизация за локално и органично SEO търсене е най-добрият начин да насочите подходящ онлайн и офлайн трафик към вашата компания.  

Разработване на цялостна маркетингова стратегия за местни и органични търсения  

Местно търсене за по-голям достъп сред потребителите на смартфони  

Местни търсения се извършват от потребители, които са готови да направят покупка в момента.  

Повече от половината от местните търсения водят до посещение на магазин от страна на потребителя в рамките на 24 часа.  

Търсения, които съдържат израза "сега наблизо", са се увеличили с 150%.  

Органично търсене за по-голям обхват сред потребителите на настолни компютри  

Последните данни от Jumpshot показват, че потребителите на смартфони правят почти 50% по-малко търсения на органични страници с резултати в сравнение с 2015 година.  

Потребителите на десктоп компютри често кликват върху органично съдържание.  

Ако извършвате местна оптимизация за търсачки, трябва да проверите дали информацията за всяко от вашите местоположения е точна и последователна във всички онлайн платформи (например директории, социални медии, картови услуги). За щастие, тази стъпка е много лесна. Чрез използване на инструмент за проверка на онлайн присъствието можете да видите състоянието на компанията си и да коригирате неточности, които застрашават онлайн видимостта на вашите местоположения.  

Оптимизация за локално търсене: по-висока честота на клиентите и повече продажби  

46% от всички търсения в Google са местни, а още през 2014 г. Google установи, че локалните търсения водят до три пъти повече покупки, отколкото нелокалните търсения. Тази тенденция има вероятност само да се засили. Проучване на Google от 2015 до 2017 г. показва, че търсенията за „близо до мен“, съдържащи думите „мога ли да купя“ или „може ли да купя“, са се увеличили с 500%.  

Оптимизацията обаче означава повече от просто показване в търсенето. Направете всичко възможно, за да накарате потребителите да ви намерят онлайн и да кликнат върху вашия резултат.  

Управлението на репутацията е важна част от вашата местна SEO стратегия  

Стратегията за местно SEO трябва да върви ръка за ръка с вашата стратегия за управление на клиентските отзиви. 59% от всички потребители намират онлайн отзивите на други клиенти за толкова надеждни, колкото личните препоръки от приятели и познати. Активното управление на репутацията може да има много по-голямо въздействие върху вашите продажби, отколкото мислите.  

Също така, клиентските оценки са важен фактор за класиране в местното SEO. Когато потребител не вижда оценка (или лоша оценка) за вашето местоположение онлайн, вие получавате видимост, но не спечелвате доверие. Ако обаче това местоположение е с добри оценки, се създава доверие и потребителят ще има по-голяма вероятност да посети магазина ви и да вземе решение за покупка без допълнително изследване.  

Използвани са топлинни карти за анализ на кликванията на потребителите върху резултатите от търсенето в Google. Потребителите обикновено кликват върху местния пакет, но разпределението на кликванията вътре в пакета се определя основно от клиентските оценки.  

Първият резултат генерира много кликвания, третият резултат няколко, а средният резултат почти никакви. Най-добрият резултат в местния 3-лен пакет е този с най-добрата клиентска оценка. Положителните отзиви не само, че са фактор за класиране в местното търсене, но също така помагат за увеличаване на кликванията върху този резултат.  

Ако няма оценка за нито една от фирмите в местния 3-лен пакет, резултатите от пакета обикновено получават много малко кликвания. Вместо това потребителите решават да кликнат върху първия органичен резултат.  

В контекста на органичното търсене, където потребителите кликват неимоверно върху най-добрите резултати, кликванията в местния пакет са директно повлияни от оценките. Ако третият резултат в местния пакет показва средна оценка от 4,5 звезди и първият резултат не е получил достатъчно оценки, потребителите ще имат по-голяма вероятност да кликнат върху третия резултат, който има вече установено доверие с оценката си.  

Накратко: Стратегическото управление на репутацията води до повече кликвания върху позициите на вашата компания. В това ръководство за управление на отзиви от Uberall можете да научите как да разработите ефективна стратегия за управление на репутацията.  

Местно + Органично: Обхваща всички основи на SEO  

Местната и органичната оптимизация за търсачки са две области, които следват различни цели, но могат ефективно да се допълват една друга.  

Стратегията за класиране в едната SEO област няма да има положително въздействие върху другата. Въпреки това, има очевидни предимства в залагането на двете области: по-силно онлайн присъствие като цяло, по-голяма клиентска лоялност и целенасочена комуникация с местни клиенти.  

   

 

 

 

 

 

 

Kent Ajans LTD
Author

Kent Ajans LTD

Заявка За Е- Бюлетина

Извеждаме SEO оптимизацията на съвсем ново ниво; Тук резултатите говорят повече от думите.

shape