
Какво представляват наказанията на Google?
Какво представляват наказанията на Google?
погрешно представяне
Не искаме потребителите да бъдат подвеждани от реклами. Поради тази причина цялото ни усилие е да бъдем открити, честни и да предоставяме на потребителите информацията, от която се нуждаят, за да вземат информирани решения. Ние не разрешаваме рекламиране или насочване, които имат за цел да заблудят потребителите, като не предоставят подходяща информация за продукти, услуги или фирми, или като предоставят подвеждаща информация.
липсваща информация
Следните елементи не са разрешени:
Без ясно разкриване на начина на плащане и всички разходи, които потребителят ще поеме
Например: Цена, такси за доставка и друга информация, свързана с таксуването, лихвени проценти, неустойки за закъснели плащания или повтарящи се разходи за абонамент, използване на телефонни номера с разширения, които изискват допълнителни такси.
Непредоставяне на правно ясна информация за контакт в бизнеса с финансови услуги, непредоставяне на необходимата информация за краткосрочни заеми или модификации на заеми.
За да го обясним с пример: Можем да го обясним като банка, която не показва пълния си адрес, или кредитна компания, която не посочва месечния лихвен процент или неустойка за забавено плащане.
Непредоставяне на необходимата информация при събиране на дарения за благотворителни или политически цели
Например, можем да дадем примери като непоказване на номера за благотворителност или освобождаване от данъци в дарения за благотворителни организации и непосочване дали даренията, събрани за политически цели, са освободени от данъци.
Неналични оферти
Веществата, които не могат да бъдат разрешени, са както следва;
Обещаващи продукти, услуги или промоционални оферти, които не могат лесно да бъдат намерени на целевата страница
Например: предлагане на продукти, които са изчерпани, остарели, рекламирането им на неточна цена, включително призив за действие в рекламата, която не е лесно достъпна от целевата страница.
Забележка: Ако не можете да актуализирате рекламите си, тъй като вашите оферти се променят, трябва да избягвате създаването на реклами за конкретни оферти. Например, ако създавате реклама за популяризиране на промоционална продажба, която е валидна само за един ден, не забравяйте да актуализирате или премахнете рекламата на следващия ден, когато офертата вече не е валидна. Ако инвентарът или цените на вашия сайт се променят често, можете да използвате динамични реклами при търсене, които се показват автоматично въз основа на съдържанието на уебсайта ви.
