
Дълги ключови думи
Какво са дълги ключови думи? Дългите ключови думи са ключови думи, съставени от три или повече думи. Колкото по-конкретна е ключовата дума, толкова по-близо е потребителят до извършването на действие.
Дълги ключови думи
Какво са дълги ключови думи?
Дългите ключови думи са ключови думи, съставени от три или повече думи. Колкото по-конкретна е използваната ключова дума, толкова по-близо е потребителят до извършването на действие. Тези специализирани търсения означават, че потребителите са близо до вземането на решение за покупка и вероятността тези търсения да доведат до продажба е много висока. Дългите ключови думи са отличен инструмент за насочване на трафик към вашия сайт.
5 Лесни начина за намиране на дълги ключови думи
Решението за достигане до широки аудитории без висока конкуренция е да намерите дълги ключови думи. Представете си кометите, които летят в хипотетичната SEO слънчева система. Най-популярните ключови думи могат да бъдат главата на кометата (например, "смартфони"). Всяка комета носи опашка, съставена от по-конкретни ключови думи, като "марки смартфони". Стратегически, следването на правилните дълги ключови думи може да осигури множество предимства.
Тъй като тези ключови думи имат по-нисък обем на търсене, те ще имат и по-малка конкуренция, което ще улесни вашия бранд да се издигне на по-високи позиции в резултатите на търсачките. Освен това, уникалността на дългите ключови думи често води до привличане на изследователи, които са готови да предприемат действие. В резултат на това тези ключови думи имат по-висок коефициент на конверсия. Затова, намирането на дълги ключови думи ще помогне на вашия сайт да бъде открит по-често от целевите аудитории в критичния етап на вземане на решения.
Ако наистина разбирате търсените цели на вашите клиенти и отговорите на тях, големите конкуренти няма да могат да ви попречат. Но осъзнаването, че имате нужда от стратегия с дълги ключови думи, е само половината от работата – не всички ключови думи, които трябва да намерите, ще бъдат толкова специфични. Какво можете да направите, за да откриете тези дълги ключови думи?
5 Лесни техники за намиране на дълги ключови думи, които можете да използвате, за да изведете бизнеса си на преден план
1.Оставете Google да намери дългите ключови думи за вас чрез предложенията за автоматично попълване.
Този метод е наистина толкова лесен, колкото изглежда. Напишете обширен термин в търсачката на Google и ще видите дълъг списък с предложения за автоматично попълване, съставен от популярни дълги ключови думи, които съвпадат с този термин и които се използват от потребителите. За повече предложения, които отговарят на вашата SEO кампания или бизнес, можете да търсите тези дълги ключови думи (или свързаните с тях идеи) в търсачката. Например, като напишете "смартфон", може да откриете "марки на смартфони", а с тези думи да намерите още по-дълги ключови думи като "марки на смартфони и цени". С предложенията за автоматично попълване на Google можете да откриете популярни търсени термини по всяка тема.
2.Използвайте раздела „Свързани търсения“ в Google.
Подобно на автоматичното попълване и също напълно безплатна техника, можете да се възползвате от раздела „Свързани търсения“ в Google. Просто напишете ключова дума и превъртете до долната част на страницата с резултатите от търсенето. Множество предложения за дълги ключови думи ще ви очакват в раздела „Свързани търсения“ на Google.
3.Получете предложения от сайтовете Ubersuggest, LSIGrap, Quora и Answer The Public.
Тези сайтове ще ви помогнат да намерите дълги опашки ключови думи за вашите целеви ключови думи. Ubersuggest, LSIGrap, Quora и Answer The Public ще ви помогнат да откриете дълги опашки ключови думи във формата на въпроси, да увеличите броя на ключовите думи, да намерите изображения и да създадете съдържание, което отговаря директно на въпроси свързани с вашата марка.
4.Прегледайте дискусиите на потребителите в онлайн форуми.
Онлайн форумите, в допълнение към другите методи, ще ви предоставят различна перспектива относно въпросите и интересите на потенциалните ви клиенти. Можете да извлечете дълги ключови думи, като изберете конкретни теми и най-обсъжданите въпроси тук. За да намерите тези форуми, потърсете чрез търсачката с “[широк търсачен термин] + форум”.
5.Използвайте инструмента за трудност на ключови думи
Въведението на целевия термин в инструмента за трудност на ключови думи ще предостави множество свързани ключови думи, като много от тях ще бъдат дълги ключови фрази.
Инструментите за проверка на трудността на ключовите думи обикновено предоставят измервания, които ще ви помогнат да решите кои дълги ключови думи да използвате и кои ключови думи имат по-голямо значение за вашата целева аудитория. Тези измервания показват релевантността спрямо оригиналната ключова дума, популярността на търсения термин, нивото на конкуренцията, която трябва да преодолеете, и дали нивото на конкуренция е подходящо за вашата конкурентоспособност. Накратко, инструментът за трудност на ключовите думи ще ви помогне да намерите най-подходящите ключови думи.Решението за достигане до широка аудитория без висока конкуренция е намирането на дълги ключови думи. Представете си комети, летящи в фиктивната SEO слънчева система. Най-популярните ключови думи са главите на тези комети. (Например, смартфон). Всеки комет след това носи опашка, съставена от по-конкретни ключови думи като „марки на смартфони“.
Как да превърнете дългите ключови думи в успех за SEO?
Първо, за SEO, съставете списък с кандидати за дълги ключови думи, които можете да насочите. Тези ключови думи в списъка трябва да отговарят на две условия.
· Реката, в която можете да се състезавате успешно, трябва да има ниска конкуренция.
· Ключовите думи трябва да са популярни и търсени достатъчно често, за да си струва времето.
След като се уверите, че избраните от вас ключови думи са правилни, добавете тези ключови думи в съдържанието си, за да постигнете най-високи резултати в търсачките и следвайте най-добрите SEO практики.
За да се възползвате максимално от дългите ключови думи:
· В заглавието на съдържанието и в мета заглавието.
· В SEO мета описанието на страницата.
· В първия параграф на съдържанието.
· През цялото съдържание, с естествено използване на ключовите думи (приблизително 2% плътност на ключовата дума).
· В поне едно подзаглавие.
· В края на съдържанието.
· В алтернативния текст на изображение в съдържанието.
Използването на дълги ключови думи, които насочват към конкретна аудитория, която знае какво иска и е готова да бъде преобразувана в клиенти, означава, че ще бъде разумно да следвате различни SEO стратегии, които предлагат фокусиранно съдържание, за да достигнете до тази целева група.